Povestea noastră
Cum am început și care a fost povestea și istoria magazinului nostru online Cool-mania? Aici vom încerca să vă spunem cum a început totul din 2010 până în prezent :) Așa că stați pe loc și citiți calea pe care am parcurs-o și calea pe care încă o parcurgem. Nu am fi unde suntem acum fără sprijinul tău.
Sunt SUA la începutul călătoriei noastre :)
Era ANUL 2010...
Anul acesta a fost pentru echipa noastră anul înființării site-ului Cool-mania. Am inceput intr-un spatiu modest, mic de 3 birouri si un depozit, la mansarda, unde in lunile de vara era ca desertul Sahara :) Dar datorita entuziasmului ce am pus in el, am luat-o ca pe o provocare, că începuturile sunt grele și așa că nu am renunțat în ciuda căldurii sau a spațiului mic. Și așa arăta în biroul nostru din fotografia de mai jos.
Așa arăta prima versiune a site-ului COOL-MANIA
Ne-am descurcat și în ciuda condițiilor mai dificile și a spațiului mai mic, am creat prima versiune a e-shop-ului din 2010 unde chiar aveam doar câteva produse, am început sistemul de comandă și expedierea mărfurilor. Până atunci, site-ul nostru web a funcționat doar pentru 3 mutații de limbă. Chiar și așa, a fost multă muncă, în principal pentru a prinde toate „muștele sau insectele”, așa cum îi spunem noi, care pot apărea în timpul lucrului zilnic la magazinul electronic, pentru a rula sistemul de comandă, transportul, reaprovizionarea stocurilor și economice. și obligațiile de facturare. Am învățat totul în timp ce rulam magazinul electronic :)
ANUL 2011
Pentru a câștiga conștientizarea și vizibilitatea magazinului nostru electronic și pentru a atrage atenția noilor clienți, ne-am propus să vizităm festivaluri de muzică locale, precum BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV etc. - unde am prezentat produsele noastre tinerilor. . Am reușit să colectăm contacte inițiale, foarte importante și să obținem feedback de la clienți, și tot pe baza acestui lucru, ne-am extins segmentul de produse oferite, care consta inițial doar din produse LED, precum tricouri luminoase, curele luminoase. , produse de petrecere și altele.
ANUL 2012
În acest an 2012, ne-am concentrat în principal pe extinderea sortimentului de la aproximativ 100 de produse la aproximativ 300 de produse , chiar dacă a trebuit să ne limităm la spații mici de depozitare de aproximativ 60 m2. Acest lucru a fost destul de dificil, deoarece cutii noi și noi de mărfuri soseau aproape zilnic și abia nu aveam unde să ne mutăm. A trebuit să găsim un fel de sistem pentru că cutiile și bunurile aproape ne-au împins afară din birou, dar am făcut totul cu drag și ne-am distrat totuși :)
ANUL 2013
A venit momentul în care am știut că trebuie să mergem mai departe și să găsim noi parteneriate, noi produse și am decis să vizităm expozițiile de electronice din Hong Kong. Expozițiile au fost un mare beneficiu pentru noi, ne-au ajutat să ne orientăm în lumea mare a afacerilor. A fost o oportunitate de a obține noi contacte pentru partenerii de afaceri și am câștigat o imagine de ansamblu și mai mare în noile produse inovatoare, tendințe și ce este „IN” și ce am putea începe să vindem pe site-ul nostru. Și după ce am colectat contacte și informații despre furnizori, am început să lansăm alte tipuri din gama noastră de produse, precum camere foto, lucruri spion sau diverse gadget-uri interesante sau lucruri obligatorii.
CEO-ul nostru Mário la marea expoziție din Hong Kong
ANII 2014-2015
În acești ani 2014 - 2015, am decis să certificăm cu sistemul de management al calității ISO 9001 . Pentru a câștiga și mai mult încrederea clienților noștri, am decis să implementăm sistemul de management al calității ISO 9001 și să mapăm toate procesele de la primirea comenzilor până la expedierea mărfurilor, procedura de reclamații etc. Toate procesele din compania noastră sunt atent monitorizate și au propriile proceduri precise de rezolvare a acestora. Este cu siguranță un pas pentru creșterea competitivității și credibilității companiei noastre și pe scena internațională.
ANII 2016-2018
Anii 2016 - 2018 au fost ani cheie decisivi pentru noi în ceea ce privește crearea unui site complet nou Cool-mania , adăugând multe funcții și extinzând versiunile lingvistice la 20 (în prezent avem până la 38). De asemenea, ne-am concentrat pe adăugarea de noi produse, dintre care aveam deja aproximativ 2000 la acel moment (în prezent, peste 5000). Produse noi din diverse categorii precum secțiunea auto moto, unde am obținut cooperare cu furnizori de înaltă calitate de camere și sisteme de marșarier. S-a extins și categoria de produse spion, gadgeturi, must-have și chiar articole de petrecere. Am adăugat o nouă categorie de frumusețe și exterior, care și-a găsit imediat fanii.
ANUL 2019
2019 a fost un an cheie pentru noi în ceea ce privește mutarea în noi sediu. Am ajuns în stadiul în care nu mai aveam unde să depozităm bunurile de la furnizorii noștri și a fost literalmente necesar să ne mutăm în spații noi, proprii. Nu doar gama noastră de produse a crescut, ci și echipa noastră de 8 cool-maniaci :) Așa că a trebuit să căutăm spații mai mari. Si asa ne-am dus sa vedem noul depozit cu birouri si o sala de ambalare, unde ne puteam imagina viitoarea functionare si am reusit:) La urma urmei, judeca singur.
Propunere originală - vizualizare showroom
La început a fost doar un loc gol, dar cu posibilități mari de funcționare și din moment ce petrecem mult timp la serviciu, a trebuit să ne gândim și la cum să adaptăm și să armonizăm funcționarea magazinului electronic cu condițiile pentru confortul oamenii care lucrează acolo, precum și clienții care vor veni să vadă și să cumpere personal marfa. Și așa am pregătit o vizualizare inițială a modului în care vor arăta spațiile de lucru, depozitul, birourile, facilitățile sociale, bucătăria și showroom-ul, care va servi nu doar ca zonă de intrare pentru clienți, ci și ca prezentare a produselor noastre. Deci am avut o viziune și pregătirile pentru reconstrucție puteau începe.
Și am început să reconstruim...
În primul rând, spațiile interioare, compartimentările de birouri, showroom-ul, depozitul etc., au început să fie remodelate . Totodată, a trebuit să ne ocupăm de montajul cablajelor electrice, aer condiționat, recuperare, gresie, trotuare, sanitare etc. Ulterior, a venit timpul să pregătim spațiile de depozitare, stivuind rafturi pentru marfă pe două etaje. In plus, birourile au fost mobilate de la mese si scaune de birou, prin calculatoare, imprimante, telefoane, rechizite de birou pana la pixuri pe mese :)
Nu am uitat de publicitatea localului...
Și toate acestea s-au întâmplat în același timp menținând funcționarea zilnică a magazinului electronic în vechiul sediu, deoarece a trebuit să menținem fluxul bun al comenzilor și expedierea mărfurilor pentru clienții noștri. Nu puteam rata modificarea spațiilor exterioare, lipirea foliilor publicitare pentru ca oamenii să ne găsească la noua adresă :)
Și, în sfârșit, mutarea companiei și a depozitului în sediu nou
Și ăsta a fost haos total, pentru că funcționarea magazinului electronic în spații noi a trebuit adaptată la mutare (în perioada cea mai aglomerată de Crăciun) și, în același timp , la transportul a mii de articole și la sortarea și depozitarea mărfurilor pe rafturile trebuiau coordonate, și toate acestea alături de funcționarea normală a magazinului electronic și procesarea comenzilor , ceea ce părea imposibil, dar am reușit și asta :)
Am reusit! Compania s-a mutat, marea sărbătoare și haideți :)
ANI 2020 - până în prezent
Și așa arată compania noastră astăzi când ne vizitezi:) Am reușit-o în ciuda unei perioade foarte dificile când au venit vremurile grele ale Covid-19 în 2020, care a forțat compania noastră să se închidă pentru câteva săptămâni și a fost cu adevărat resimțit în numărul total de comenzi.
Am luptat ca toți ceilalți, am sperat într-un mâine mai bun și am încercat constant să mergem înainte și să vă aducem produse noi și noi și îmbunătățiri pentru voi.