Revendicari si returnare de marfa

Produsele comandate nu sunt în regulă sau nu sunt conform așteptărilor dumneavoastră? Vă vom sfătui cum puteți să vă plângeți despre mărfuri sau vă vom ajuta cu returnarea produselor.

Vreau să mă plâng de un produs sau de expediere

În cazul în care produsul achiziționat nu funcționează corect, ne vom ocupa de ajutor pentru instalare, reparare sau înlocuire. Trebuie să completați formularul de reclamație și să îl trimiteți la adresa noastră împreună cu produsele.

Revendicați bunuri

Doresc sa ma retrag din contract si sa returnez produsul

Vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrare, adică returnați mărfurile achiziționate în magazinul nostru electronic fără a oferi un motiv. Trebuie să completați formularul de retragere a contractului și să îl trimiteți la adresa noastră împreună cu bunurile.

Returnează mărfurile

 

Întrebări frecvente - Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări

1. Cum pot contacta Departamentul de reclamații?

Puteți contacta Departamentul nostru de Reclamații trimițând un e-mail la: [email protected] .

 

2. Cât timp durează procesarea unei reclamații?

Procesăm reclamațiile cu promptitudine, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii.

 

3. Cum se procedează la returnarea mărfurilor?

Puteți să vă retrageți din contract și să returnați bunurile fără a indica un motiv în termen de 14 zile din momentul în care dvs. sau o persoană desemnată de dvs. primiți bunurile. După returnarea bunurilor, vă vom returna suma plătită de achiziție sub forma unei plăți de trimitere în contul dvs.

 

4. Pot sa ma retrag din contract daca cumpar ca firma?

Nu, din pacate compania nu este o persoana fizica si astfel nu poate returna marfa in termenul legal de 14 zile ca si in cazul persoanelor fizice. Este posibil să se convină asupra schimbului de mărfuri cu alte produse.

 

5. Cine suportă costurile de expediere a mărfurilor returnate?

Returnarea mărfurilor înapoi la depozitul nostru este în întregime de competența dumneavoastră. Acest lucru se aplică și costurilor asociate cu acesta.

 

6. Unde ar trebui să trimit bunurile pe care vreau să le returnez?

Înainte de a returna mărfurile, ambalați-le corespunzător și lipiți o etichetă cu adresa noastră pe partea exterioară a pachetului. Iată adresa pentru trimiterea coletului cu marfa returnată:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Dar fii atent! Nu vom fi trași la răspundere pentru starea în care primim coletul dvs. de la transportator. Asadar, inainte de a trimite marfa, puneti-le in starea initiala in care au venit de la noi, si umpleti cutia cu material care va proteja marfa de deteriorare in timpul transportului. Dacă, în ciuda acestui fapt, se întâmplă ceva cu expedierea dvs. în drum spre noi, contactați imediat transportatorul care a preluat coletul de la dvs. și cereți despăgubiri pentru daune.

 

7. Doresc să schimb mărfurile (de exemplu, din cauza dimensiunii greșite). Cum ar trebui să procedez?

Dacă produsul nu a fost folosit deloc (adică nu există impurități pe el - păr, murdărie, etc.), a fost doar încercat, este posibil să schimbați produsul cu o altă dimensiune. Este însă necesar să completați formularul de reclamație și să indicați în notă cererea de schimb pentru alt produs/o altă mărime.

 

8. Pot returna orice tip de produs?

Cu siguranta nu. Legea definește cu precizie ce categorii de bunuri nu pot fi returnate. De exemplu, căști intra-auriculare (căști spion) și altele asemenea.

Cumpărătorul nu se poate retrage din contractul căruia face obiectul

  1. vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale cumpărătorului, bunuri la comandă sau bunuri destinate în mod special unui cumpărător (de exemplu, producția unui logo neon sau pentru un proiector gobo, etichete cu nume personalizate conform cererii cumpărătorului),
  2. vânzarea de bunuri care sunt supuse unei reduceri sau deteriorări rapide a calității,
  3. vânzarea de mărfuri închise într-un ambalaj de protecție, care nu este potrivit pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj protector a fost spart după livrarea produselor (de exemplu, căști intraauriculare - căști spion, curățător de nitriți etc. ),
  4. furnizarea de conținut electronic altul decât pe un suport fizic, dacă furnizarea acestuia a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui consimțământ își pierde dreptul de a se retrage din contract (de exemplu, o licență software digitală/electronică).

 

9. Când voi primi plata mea pentru bunurile returnate?

Trimitem bani pentru bunurile returnate în cel mult 14 zile de la primirea coletului și verificarea bunurilor returnate. Prin lege, avem la dispoziție 14 zile de la data primirii în depozit pentru a procesa marfa din contract. Veți primi banii înapoi folosind aceeași metodă cu care plata a venit la noi. Cu plăți expres (card de credit, Google Pay, Apple Pay etc.), banii vor ajunge în contul dvs. în termen de 3 zile lucrătoare. Transferul bancar durează de obicei 1-3 zile lucrătoare. Dacă plata a fost ramburs, trebuie să completați în formular numărul de cont în format IBAN (Adăugați și numele destinatarilor) pentru rambursare și vă vom rambursa plata prin transfer bancar.